Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Административно и информационно обслужване
Подаване на ЗаявлениеУслугата може да бъде заявена на Работно място № 5 в Центъра за услуги и информация, в сградата на Община Стара Загора, бул."Цар Симеон Велики" № 107 - партерен етаж.
Работно време: 08:30-17:30 ч.(без прекъсване); всеки четвъртък до 19:30 ч.
Необходими документи:
- Заявление за промяна на обстоятелствата, вписани в регистъра по чл.4, ал.1 и в удостоверението за регистрация за извършване на таксиметров превоз
- Документи, удостоверяващи изменените обстоятелства
- Документ за платена такса
- Изрично пълномощно - в случаите, когато искането се подава от пълномощник
Подаване по електронен път
https://starazagora.bg/bg/podavane-na-zayavlenie-po-stopanska-politika
Услугата може да бъде заявена по електронен път, но готовия документ се получава само на Работно място № 5 в Центъра за услуги и информация.
Отразяване на промени в обстоятелствата, вписани в удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътнициИскане за извършване на промени в регистъра и в удостоверението за регистрация се прави в 14-дневен срок от промяната на обстоятелствата, които подлежат на вписване, чрез подаване на заявление от регистрирания търговец до кмета на общината по образец.
Отдел "Транспорт" извършва промените в регистъра и в удостоверението за регистрация.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 100 лв.
Банкова сметка
УниКредит Булбанк АД – клон Стара Загора
BIC код: UNCR BGSF
BG62 UNCR 7000 8422 2363 84
Код за вид плащане: 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път