Правно основание
Закон за устройство на територията - чл. 140 и чл. 140а от ЗУТ
Административната услуга се предоставя от:
Главен архитект на община Стара Загора
Необходими документи:
1. За издаване на виза за проектиране по чл. 140
- Заявление за издаване на виза за проектиране /по образец/
- Документ за собственост /копие/ - нотариален акт, договор за учредяване право на строеж
- Удостоверение за наследници /копие/ - при наследствен имот
- Извадка от действащ План за застрояване /оригинал/
- ВиК и Ел.схеми от ПУП-План за застрояване
- Скица на имота от община Стара Загора /оригинал/
- Скица на имота от Агенция по геодезия, картография и кадастър /оригинал/ - при влязла в сила кадастрална карта и кадастрален регистър за населеното място
- Комбинирана скица от лицензиран геодезист
- Предложение, нанесено на ксерокопие на скицата на имота
- Документ за платена такса
2. За издаване на виза за проектиране по чл. 140а
- Заявление за издаване на виза за проектиране и предоставяне на изходни данни от съответните експлоатационни дружества, необходими за проектирането и за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура /по образец/
- Копие от документ за собственост на титуляра на правото на собственост и/или за учредено право на строеж в чужд имот
- Предложение на възложителя за виза за проектиране, в случаите по чл. 140, ал. 3 от ЗУТ, в останалите случаи по преценка на заявителя
- Приложение № 1 – Водоснабдителна и канализационна мрежа
- Приложение № 2 – Електрическа мрежа
- Приложение № 3 – Газопреносна и газоразпределителна мрежа
- Приложение № 4 – Топлопреносна мрежа
- Документ за платена такса
Начини на заявяване на услугата:
- лично или чрез упълномощено лице на гише № 7, 8 и 9 в Център за административно обслужване - в сградата на Община Стара Загора, бул."Цар Симеон Велики" № 107 - партерен етаж.
Телефони: (042) 614 689; 614 889; 614 856;
Работно време: 08:30-17:30 ч. (без прекъсване); всеки четвъртък до 19:30 ч.
При подаване на гише е необходимо да представите документ за самоличност или изрично пълномощно - в случаите, когато заявлението се подава от пълномощник.
- чрез лицензиран пощенски оператор
на адрес: гр. Стара Загора, ПК 6000, бул."Цар Симеон Велики" № 107
- по електронен път чрез електронна поща - [email protected]
При подаване по електронна поща е необходимо да изпратите:
- попълнено, подписано и сканирано заявление
- документ за платена такса, в който сте посочили точното наименование на услугата и избрания срок за предоставяне на услугата /обикновена, бърза или експресна/
- други документи, ако се изискват в описанието на услугата.
- по електронен път чрез Системата за сигурно електронно връчване -
https://edelivery.egov.bg/
- по електронен път чрез Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги, поддържан от Държавна агенция „Електронно управление“ -
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/2083
- устно, на гише в Център за административно обслужване – освен ако в специален закон не е прeдвидено друго.
Исканията, внесени устно, се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило.
Срок за предоставяне на услугата:
обикновена услуга - 14 дни
бърза услуга - в рамките на 3 работни дни
експресна услуга - в рамките на 2 работни дни
до 1 месец /при неспазване на сроковете от експлоатационните дружества по чл. 140а от ЗУТ и/или при възражения от заявителя по предоставените изходни данни от експлоатационните дружества - тече допълнителен срок/
Такса:
обикновена услуга - 25.00 лв.
бърза услуга - 50.00 лв.
експресна услуга - 75.00 лв.
обикновена услуга - 25.00 лв.
Таксата се заплаща при подаване на заявлението за извършване на услугата.
Начини на плащане на услугата:
- на гише в Център за административно обслужване в брой
- на гише в Център за административно обслужване с банкова карта
- по банков път
Банкова сметка
УниКредит Булбанк АД – клон Стара Загора
BIC код: UNCR BGSF
BG62 UNCR 7000 8422 2363 84
Код за вид плащане: 44 80 01
- по електронен път - заплащането на заявена електронна административна услуга чрез Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги се извършва чрез Портал за електронни плащания
Начини на получаване на резултата от услугата:
- лично или чрез упълномощено лице на гише № 7, 8 и 9 в Център за административно обслужване
При получаване е необходимо да представите документ за самоличност.
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес
Като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на акта за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка
- като вътрешна куриерска пратка
- като международна препоръчана пощенска пратка
- по електронен път на посочена от заявителя електронна поща – само в случаите, когато заявлението е подписано с квалифициран електронен подпис
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване