Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Административно и информационно обслужване
Подаване на ЗаявлениеУслугата може да бъде заявена на Работни места № 7, 8 и 9 в Центъра за услуги и информация, в сградата на Община Стара Загора, бул."Цар Симеон Велики" № 107 - партерен етаж.
Работно време: 08:30-17:30 ч.(без прекъсване); всеки четвъртък до 19:30 ч.
Необходими документи:
- Заявление за издаване на удостоверение по реда на чл. 54а, ал. 2 от ЗКИР
- Документ за собственост /копие/
- Геодезическо заснемане от лицензиран изпълнител, придружено с цифров модел
- Разрешение за строеж /копие/
- Скица с виза за проектиране /копие/
- Одобрен проект /копие/
- Документ за платена такса
- Изрично пълномощно - в случаите, когато искането се подава от пълномощник
Издаване на Удостоверение за нанасяне на новоизградени сгради в действащия кадастрален план по чл. 54а, ал. 3 от ЗКИР, във връзка с чл. 175 от ЗУТУдостоверение за нанасяне на новоизградени сгради в действащия кадастрален план по чл. 54а, ал. 3 от ЗКИР, във връзка с чл. 175 от ЗУТ се издава от отдел "Кадастър и регулация".
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 15 лв.Банкова сметка
УниКредит Булбанк АД – клон Стара Загора
BIC код: UNCR BGSF
Банкова сметка –BG62 UNCR 7000 8422 2363 84
Код за вид плащане: 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта