Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Административно и информационно обслужване
Подаване на ЗаявлениеУслугата може да бъде заявена на Работни места № 7, 8 и 9 в Центъра за услуги и информация, в сградата на Община Стара Загора, бул."Цар Симеон Велики" № 107 - партерен етаж.
Работно време: 08:30-17:30 ч.(без прекъсване); всеки четвъртък до 19:30 ч.
Необходими документи:
- Заявление за издаване на скици за недвижими имоти;
- Документ за собственост, освен ако същият е вписан в Имотния регистър;
- Удостоверение за наследници - в случаите, когато имотът е придобит по наследство/прилага се само ако наследодателят не е с постоянен адрес на територията на община Стара Загора/;
- Документ за платена такса;
- Изрично пълномощно - в случаите, когато искането се подава от пълномощник.
Издаване на СкицаСкица за недвижим имот се издава от отдел "Кадастър и регулация".
За услугата се заплаща такса- за скица с формат А4 – 20.00 лв;
- за скица с формат А3 – 30.00 лв;
- за скица с формат А2 – 45.00 лв;
- за скица с формат А1 – 60.00 лв;
- за скици с формат по-голям от формат А1 – 1.50 лв. на кв.дециметър.
обикновена услуга - 14 дни
За извършване на бърза услуга до 3 работни дни таксата се удвоява.
За извършване на експресна услуга в рамките на 2 работни дни таксата се утроява.
Банкова сметка
УниКредит Булбанк АД – клон Стара Загора
BIC код: UNCR BGSF
Банкова сметка –BG62 UNCR 7000 8422 2363 84
Код за вид плащане: 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път