Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Административно и информационно обслужване
Подаване на ЗаявлениеУслугата може да бъде заявена на Работни места № 7, 8 и 9 в Центъра за услуги и информация, в сградата на Община Стара Загора, бул."Цар Симеон Велики" № 107 - партерен етаж.
Работно време: 08:30-17:30 ч.(без прекъсване); всеки четвъртък до 19:30 ч.
Необходими документи
- Заявление за преместване, премахване или кастрене на растителност
- Изрично пълномощно - в случаите, когато искането се подава от пълномощник
1. Ако дърветата са в собствен имот с режим на етажна собственост, се прилагат следните документи:
- документ за собственост върху земята
- протокол от Общо събрание на етажна собственост
- експертна оценка
- документ за платена такса
2. Ако дърветата са в собствен имот без режим на етажна собственост, се прилагат следните документи:
- документ за собственост върху земята
- ако причината за искането е предстоящо строителство - копие от проектна документация
- експертна оценка
- документ за платена такса
3. Ако дърветата са в общински или държавен имот се прилагат следните документи:
- протокол от Общо събрание на етажна собственост
Издаване на Разрешение за преместване, премахване или кастрене на растителностРазрешение за преместване, премахване или кастрене на растителност се издава от дирекция "Общински проекти и контрол по строителството".