Община Стара Загора, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед №09-ДСл от 20.04.2016 г. на Кмета на Община Стара Загора обявява конкурс за назначаване на държавен служител, при следните условия:
I. Конкурсът се обявява за длъжността:
Началник на отдел
Отдел "Стопанска политика"
Дирекция "Общинска собственост и стопанска политика"
Община Стара Загора
Брой работни места за които се обявява конкурсът - 1 работно място.
II. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
1. Степен на завършено образование: Висше - Бакалавър;
2. Професионална област: Без ограничение;
3. Професионален опит: 4 години и/или;
4. Придобит ранг: III младши;
III. Допълнителни изисквания, умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
1. Професионалният опит да бъде свързан и с управленски опит на длъжност, съгласно КДА и/или НКПД;
2. Да притежават: управленска компетентност, работа в екип, комуникативна компетентност, ориентация към резултати, фокус към клиента, професионална компетентност, компютърна компетентност.
IV. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността да се проведе по следния начин:
1. Тест;
2. Интервю.
V. Документи за участие в конкурсната процедура:
Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:
1. Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
2. Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не е оставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства;
3. Копие от документи за придобита образователно - квалификационна степен, която се изисква за длъжността;
4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
5. Копие от документ за присъден ранг, ако кандидата е работил като държавен служител;
6. Копие от документи, удостоверяващи допълнителни умения и квалификации при наличие на такива;
7. Копие на документ за компютърни умения;
VI. Място и срок за подаване на документите за участие:
Документите следва да бъдат представени лично от кандидата или чрез пълномощник (с нотариално заверено пълномощно) в 14 дневен срок от датата на публикуването на обявата на конкурсната процедура в Община Стара Загора, адрес: гр. Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" № 107, ет. 4, стая № 401, Отдел "Човешки ресурси" от 08:30 часа до 17:30 часа.
VII. Списъците и всички други съобщения във връзка с конкурса се обявяват на:
1. Информационното табло на Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" № 107 - Партер
2. Електронната страница на Община Стара Загора на адрес: www.starazagora.bg
Телефон за информация: 042/ 614-631; 042/ 614-633.
VIII. Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
Реализиране политиката на общината в компетенциите и задълженията, които Отдел "Стопанска политика" изпълнява. Ръководи, включително планира, организира, контролира и координира дейностите по управление на земеделски земи - публична и частна общинска собственост; предоставянето им под наем, отдаването под аренда. Контролира изпълнението на договорите. Регистрирането на пчелните семейства в землището на Стара Загора. Участва в дейности по управлението на общински горски фонд. Участва в дейности по категоризация и защита на потребителите.
IX. Границите на основната заплата, определена за длъжността:
от 420 лв. до 1150 лв.
Краен срок за подаване на документи до 17:30 часа на 18.05.2016 г.