Община Стара Загора обявява процедура за набиране и подбор на персонал за „Център за обществена подкрепа“
/на трудов договор/
Във връзка с изпълнение на проект Проект BG05M9OP001-2.019-0032-C01 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация за децата и младежите – община Стара Загора“, финансиран по процедура BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ – КОМПОНЕНТ 1 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020г., община Стара Загора обявява процедура за набиране и подбор на персонал и специалисти за следните длъжности по трудово правоотношение:
В. Длъжности за „Център за обществена подкрепа“:
В. 1. Ръководител – 1 щ. дл. срочен трудов договор до 31.12.2023 г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Висше;
- Минимална образователна степен – Бакалавър;
- Специалност – „Социални дейности“, „Социална педагогика“, „Специална педагогика“, „Психология“, „Здравно-социален мениджмънт“ или друга специалност от областите социални или хуманитарни науки;
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
Допълнителни компетенции:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да притежават добри комуникативни и социални умения, умения за работа в екип, инициативност, толерантност, отговорност;
- Да познават нормативната уредба в областта на закрилата на детето, социалните услуги за деца и семейства;
- Да познават спецификата на социалната работа с различни уязвими групи, както и да бъдат мотивирани да работят с тях.
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини;
- Взаимодействие с различни институции;
- Организационни умения, самодисциплина, самоконтрол при справяне с кризисни ситуации и разрешаване на проблеми, позитивна нагласа и умения за работа с уязвими групи;
- Да притежават компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
Предимство:
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността;
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
Кратко описание на длъжността:
- Отговаря за цялостната организация за функционирането на социалната услуга;
- Следи за спазването на закони, правилници, наредби, методики и подзаконовите нормативни актове, приложими за социалната услуга;
- Следи за целесъобразното изготвяне и поддържане на цялостната документация;
- Поставя задачи на персонала и контролира тяхното изпълнение;
- Уведомява ръководителя на проекта, както и персонала за всички събития, които имат значение за успешното изпълнение на услугите.
В. 2. Социален работник – 4 щ. дл. срочен трудов договор до 31.12.2023 г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Висше;
- Минимална образователна степен – Бакалавър;
- Специалност – „Социални дейности“, „Социална педагогика“ или друга специалност от областите Хуманитарни или Социални науки;
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
Допълнителни компетенции:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца и младежи, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Организационни умения, самодисциплина, самоконтрол при справяне с кризисни ситуации и разрешаване на проблеми, позитивна нагласа и умения за работа с уязвими групи;
- Готовност за активно участие в обучителен процес и дейности свързани с обмяна на опит;
- Компютърни умения за работа с Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.
Предимство:
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
Кратко описание на длъжността:
- Участва при оценка на потребностите и изготвяне на индивидуални планове за предоставяне на услугите;
- Извършва социална оценка, проучва и събира данни за детето, неговото семейство, родителския капацитет и др., с цел определяне на индивидуални цели за работа с потребителите;
- Планира социална работа с потребителите на услугата в краткосрочен и дългосрочен план, като спазва определените срокове;
- Съгласува изготвения план с потребителя, родителите (настойника) на детето или с лицето, което полага грижи за него;
- Информира по подходящ начин детето и родителите за правата и задълженията им;
- Осъществява мерки за социална адаптация и интеграция на потребителите;
- Предоставя информация и социално-правни консултации на родителите, които имат проблеми при отглеждането и възпитанието на децата си;
- Води съответната документация по предоставяне на услугите и отразява социалната работа с потребителя в стандартизирани формуляри;
- Участва в екипни срещи за обсъждане на работа по случай;
- Стриктно спазва утвърдените графици за работа.
В. 3. Психолог – 4 щ. дл. срочен трудов договор до 31.12.2023 г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Висше;
- Минимална образователна степен – Бакалавър;
- Специалност – „Психология“;
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
Допълнителни компетенции:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Да притежават компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
Предимство:
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
-
Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова работа с потребителите с цел тяхната реинтеграция и социално включване в гражданското общество;
-
Провеждане на групова и индивидуална консултация и подкрепа на децата и родителите за усвояване на умения за самостоятелен начин на живот в среда, близка до семейната;
-
Изготвяне на графиците за провеждане на групова и индивидуална работа в услугата за подкрепа на децата и родителите за лична изява и интереси, както и за тяхното професионално ориентиране;
-
Води необходимата документация и отчетност
В. 4. Логопед – 1 щ. дл. срочен трудов договор до 31.12.2023 г.
-
Образование – Висше;
-
Минимална образователна степен – Бакалавър;
-
Специалност – „Логопедия“, „Специална педагогика (логопедия)“, „Дефектология“
-
Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство
-
Умения за работа с лица от уязвимите групи, включително деца с увреждания и техните семейства, бъдещи родители;
-
Да притежават компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
-
Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
-
Отлична комуникативност;
-
Да познават нормативната уредба в областта на закрилата на детето, социалните услуги за деца и семейства;
-
Да познават спецификата на социалната работа с различни уязвими групи, както и да бъдат мотивирани да работят с тях.
-
Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността;
-
Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
-
Проучване и анализиране на индивидуалните потребности на децата и родителите им и насочване към подходящите за тях дейности от услугата, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
-
Изследване на говорното развитие на всяко дете, насочено към услугата, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
-
Информиране на родители и специалисти относно особеностите на комуникационното развитие на децата във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси за подпомагане на говорното развитие на детето им;
-
Предоставя логопедични услуги за деца в центъра;
-
Разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата;
-
Разработване и прилагане на подходящи планове за логопедични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и увреждане;
-
Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно говорното развитие на децата им;
-
Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на обучителни и информационни материали;
-
Поддържане на пълни логопедични досиета на децата, с които работи и създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги.
В. 5. Педагог – 1 щ. дл. срочен трудов договор до 31.12.2023 г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Висше;
- Минимална образователна степен – Бакалавър;
- Специалност – „Социална педагогика“, „Специална педагогика“, „Начална и предучилищна педагогика“ или друга подходяща специалност от хуманитарни и социални науки с педагогическа правоспособност.;
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
-
да имат практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск;
-
да имат професионален опит в областта на социалните, здравните или образователните дейности;
-
да познават нормативната уредба в областта на закрилата на детето, социалните услуги за деца и семейства;
-
да познават спецификата на социалната работа с различни уязвими групи, както и да бъдат мотивирани да работят с тях.
-
Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността;
-
Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
- Планират, изготвят и провеждат уроци и семинари за индивидуално и групово обучение;
- Възлагат упражнения и определена работа в съответствие с възможностите, интересите и таланта на учениците;
- Съветват ученици относно образователни въпроси, например като избор на курсове и програми, график на часовете, корекции в училище, бягане от училище, учебни навици и кариерно планиране;
- Съветват ученици с цел да им се помогне да преодолеят лични, социални или поведенчески проблеми, които се отразяват на тяхното образование;
В. 6. Трудотерапевт – 1 щ. дл. срочен трудов договор до 31.12.2023 г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Висше;
- Минимална образователна степен – Бакалавър;
- Специалност – Арттерапевт и трудотерапевт, както и в направление изкуство, хуманитарен, социален и/или педагогически профил;
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
Допълнителни компетенции:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Компютърни умения за работа с Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.
- Умения в приложните дейности (рисуване, плетене, шиене, и др.), креативност;
- Умения за общуване с деца и лица в риск и с увреждания;
Предимство:
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността;
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
Кратко описание на длъжността:
- Организира и провежда трудотерапевтични дейности, мероприятия, занимания и консултации за придобиване на умения във връзка с организиране на ежедневието и професионалната ориентация, съобразно индивидуалните възможности и личен избор на децата;
- Извършва пряка индивидуална или групова работа с потребителите за изграждане на умения за преодоляване на трудности в ежедневието и интегриране в обществото;
- Прилага различни видове методи и разнообразен набор от творчески техники за осигуряване на възможности за израз на преживяванията, чувствата и емоциите на потребителите.
В. 7. Сътрудници „Социални дейности“ – 4 щ. дл. срочен трудов договор до 31.12.2023 г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Средно или висше;
- Минимална образователна степен – Специалист, бакалавър или магистър;
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
Допълнителни компетенции:
- да имат практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск;
- с предимство са кандидатите завършили професионално направление социални дейности, социална педагогика, здравно-социален мениджмънт или педагогическа правоспособност;
- да познават нормативната уредба в областта на закрилата на детето, социалните услуги за деца и семейства;
- да познават спецификата на социалната работа с различни уязвими групи, както и да бъдат мотивирани да работят с тях.
- Компютърни умения за работа с Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.
Предимство:
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността;
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
Кратко описание на длъжността:
- Подпомагане Ръководителя при разработване на необходимите документи във връзка с функционирането на социалната услуга;
- Създаване и поддържане на база данни, относно потребителите по отделните дейности, в които участват;
- Изготвя оценка на потребностите и индивидуален план за работа на всеки потребител по проекта;
- Участва в изготвянето на методика за предоставяне на услугата и други приложими;
- Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата и родителите от целевите групи, мотивиране за включване и насочване към подходящите за тях дейности от услугата за ранна интервенция, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
- Организиране на посещения в отделенията за новородени в болниците и отделенията по микропедиатрия с цел информиране и консултиране на родители на новородени деца с увреждане или проблеми в развитието;
- Организиране на провеждането на групова работа с родителите на децата с проблеми в развитието;
- Индивидуално и групово консултиране на родители относно правата на децата и семействата с увреждания, предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
- Координация на разработването и съгласуването на индивидуалните планове за работа с децата и семействата;
- Регулярно посещение на домовете на децата с увреждане съгласно индивидуалния им план;
- Координация на събирането на информация за процесите, свързани с наблюдение и оценка на услугата, както и анализирането й;
- Провеждане на наблюдения, анкети, разговори и беседи за проучване на психологическия микроклимат, интересите, потребностите и мотивацията на потребителите;
- Създаване и поддържане на индивидуално досие за всяко дете и семейство, включени в услугата и създаване и поддържане на база данни относно всички потребители по отделните дейности и предоставените им услуги;
В. 8. Технически сътрудник – 1 щ. дл. срочен трудов договор до 31.12.2023 г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Средно;
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в подобен род дейности ще се счита за предимство.
Допълнителни компетенции:
- Компютърни умения за работа с Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.
- Да познават спецификата на социалната работа с различни уязвими групи, както и да бъдат мотивирани да работят с тях.
Предимство:
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността;
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
Кратко описание на длъжността:
- Изпълнява административни задължения в помощ на управленския и професионалния състав;
- Получава и разпределя входящата поща и електронната кореспонденция и други материали и координира информацията между звената, служителите и други организации;
- Спазва изискванията за водене на деловодството и архивите и за оформяне на документацията;
- Осъществява организацията и подготовката на заседания, съвещания и работни срещи, като осигурява материали и уведомява участниците за времето, мястото и дневния ред;
- Организира приема на вътрешни сътрудници и външни посетители;
- Съдейства при организацията на посещения на ръководителя или други служители. Изготвя план на пътуванията и прави резервации;
- Приема и изпраща писма, факсове, имейли и др. и обработва и систематизира получената информация, като я докладва на ръководителя на услугата;
- Отговаря за разпределението и ползването на залите и кабинетите, като изготвя и поддържа часови график;
- Посреща посетители в услугата и ги насочва към съответните специалисти;
- Отговаря на телефонни и електронни запитвания съобразно своята компетентност. Насочва телефонни обаждания и съобщения към съответните служители;
В. 9. Домакин – 1 щ. дл. срочен трудов договор до 31.12.2023 г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Средно образование
- Да познава реда и изискванията за получаване, заприходяване и отпускане на стоки и материали; нормативните изисквания за първична счетоводна отчетност; номенклатурата и асортимента на доставените стоки и материали, системите и формите за тяхното отчитане и съхранение;
- да притежават личностни качества и умения, които включват – комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, организаторски способности, оперативност;
- Да притежават компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
Кратко описание на длъжността:
- Осъществява цялостната дейност по съхраняването и отпускането на стоки и материали по вид и количества и оформя съпровождащата документация;
- Отговаря за отчитането и оформянето на всички разходооправдателни документи;
- Оформя документите по завеждане и изписване на всички материали постъпили в склада;
- Носи отговорност за спазването на установения ред за съхраняване и отпускане на стоково-материални ценности;
- Носи отговорност за допуснати загуби поради пропуски в организацията по съхранение, отпускане и отчитане на стоково-материалните ценности, в това число и за констатирани липси.
В. 10. Хигиенист – 1 щ. дл. срочен трудов договор до 31.12.2023 г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Средно образование;
- Професионален опит – не се изисква;
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
- Да притежават личностни качества и умения, които включват – комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност, отговорност.
Кратко описание на длъжността:
- Извършва всички дейности, свързани с поддържането на реда и чистотата в работните помещения, дворните места, фасадите и оградите на сградата;
- Следи за повреди и течове в помещенията и общите части и съобщава за това незабавно на дежурния служител или ръководителя на Центъра;
- Извършва редовно и качествено почистване и дезинфекция на помещенията, за които отговаря (почиства: под, врати, прозорци, тавани, стаи, коридори, фоайета, сервизни помещения, работна зала, работни места и машини, умивалници, фаянс и пр.);
- Целесъобразно прилага и употребява предоставените му препарати и целесъобразно използва техническите средства и съоръжения за почистване;
- Сортира, товари, транспортира и разтоварва отпадъците и амбалажа до определените за целта места, като спазва инструкциите за безопасност;
- Зарежда работните, сервизните и битови помещения с необходимите умивални и тоалетни принадлежности.
В. 11. Огняр – 1 щ. дл. срочен трудов договор до 31.12.2023 г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Средно образование;
- Да притежават документ за правоспособност за управление на водогреен котел;
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
- Професионален опит – 2 години;
- Да притежават личностни качества и умения, които включват – комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност, отговорност.
Кратко описание на длъжността:
- Постоянно да поддържа в изправност отоплителната инсталация в парното помещение. При констатирана повреда веднага да сигнализира на ръководителя на услугата;
- Да не оставя без наблюдение парния котел по време на работа на същия;
- През отоплителния сезон редовно проследява температурата в помещенията и поддържа необходимите градуси;
- При минусови температури, в почивни и празнични дни, организира работата на отоплителната инсталация с цел недопускане на аварии и спукване на тръбите.
- През зимните месеци почиства снега в двора на услугата и обезопасява опасните участъци с подходящи материали;
- Отстранява възникнали повреди в услугата, които са от неговата компетентност и възможности, като предварително уведомява ръководителя;
- През пролетта, лятото и есента се грижи за двора, цветните и тревните площи. Събира и изхвърля паднали листа и клони.
-
Заявление по образец – Приложение 1А;
-
Документ за самоличност /за справка/;
-
Професионална автобиография по образец – Приложение 2;
-
Копия на документи, удостоверяващи завършено образование, придобита образователно-квалификационна степен и придобита специалност;
-
Документ за правоспособност за управление на водогреен котел /за длъжност „огняр“/
-
Копия на документи, удостоверяващи трудов стаж и професионален опит;
-
Други приложими документи (удостоверения, сертификати за преминати обучения и придобити допълнителни квалификации);
-
Декларация за обработка на личните данни от кандидата по образец – Приложение 3;
-
Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлена престъпление от общ характер, не е лишен по съответния ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства по образец –
Приложение 4;
-
Професионална квалификация.
-
Индивидуални способности и професионални умения.
-
Лични качества.