Община Стара Загора обявява процедура за набиране и подбор на персонал за „Преходни жилища“
и „Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21 години" /на трудов договор/
Във връзка с изпълнение на проект Проект BG05M9OP001-2.019-0032-C01 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация за децата и младежите – община Стара Загора“, финансиран по процедура BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ – КОМПОНЕНТ 1 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., община Стара Загора обявява процедура за набиране и подбор на персонал и специалисти за следните длъжности по трудово правоотношение:
А. Длъжности за „Преходно жилище“:
А.1. Управител /за двете „Преходни жилища“ и „Наблюдавано жилище/ – 1 щ. дл. на срочен трудов договор до 31.12.2023 г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Висше;
- Минимална образователна степен – Бакалавър;
- Специалност – „Социални дейности“, „Социална педагогика“, „Специална педагогика“, „Психология“, „Здравно-социален мениджмънт“ или друга специалност от областите социални или хуманитарни науки;
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
Допълнителни компетенции:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да притежават добри комуникативни и социални умения, умения за работа в екип, инициативност, толерантност, отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини;
- Взаимодействие с различни институции;
- Организационни умения, самодисциплина, самоконтрол при справяне с кризисни ситуации и разрешаване на проблеми, позитивна нагласа и умения за работа с уязвими групи;
- Да притежават компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
Предимство:
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността;
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
Кратко описание на длъжността:
- Отговаря за цялостната организация за функционирането на социалните услуги;
- Следи за спазването на закони, правилници, наредби, методики и подзаконовите нормативни актове, приложими за социалните услуги;
- Следи за целесъобразното изготвяне и поддържане на цялостната документация;
- Поставя задачи на персонала и контролира тяхното изпълнение;
- Уведомява ръководителя на проекта, както и персонала за всички събития, които имат значение за успешното изпълнение на услугите.
А.2. Психолог – /за двете „Преходни жилища“ и „Наблюдавано жилище/ - 1 щ. дл. на срочен трудов договор до 31.12.2023 г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Висше;
- Минимална образователна степен – Бакалавър;
- Специалност – „Психология“;
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
Допълнителни компетенции:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Организационни умения, самодисциплина, самоконтрол при справяне с кризисни ситуации и разрешаване на проблеми, позитивна нагласа и умения за работа с уязвими групи;
- Да притежават компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
Кратко описание на длъжността:
- Участва при оценка на потребностите и изготвяне на индивидуални планове за предоставяне на услугите;
- Планира психологическата работа с потребителите, като спазва определените срокове;
- Прилага подходящи психологически интервенции за удовлетворяване на потребностите на младежите, включително индивидуално и групово консултиране, тренинг или терапия;
- Консултира родителите и семействата на децата по въпроси, свързани с детското развитие и възпитание;
- Води съответната документация по предоставяне на услугите и отразява психологическата работа с потребителите в стандартизирани формуляри;
- Участва в екипни срещи за обсъждане на работа по случай.
А.3. Социален работник – 2 щ. дл. на срочен трудов договор до 31.12.2023 г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Висше;
- Минимална образователна степен – Бакалавър;
- Специалност – „Социални дейности“, „Социална педагогика“ или друга специалност от областите Хуманитарни или Социални науки;
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
Допълнителни компетенции:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Организационни умения, самодисциплина, самоконтрол при справяне с кризисни ситуации и разрешаване на проблеми, позитивна нагласа и умения за работа с уязвими групи;
- Готовност за работа по график;
- Готовност за активно участие в обучителен процес и дейности свързани с обмяна на опит;
- Компютърни умения за работа с Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.
Предимство:
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
Кратко описание на длъжността:
- Подпомага ежедневието на потребителите;
- Работи индивидуално и групово с потребителите; води и отговорно съхранява задължителната документация;
- Съвместно с Управителя на ПЖ планира и осигурява цялостната грижа за младежите, като прилага индивидуален подход, съобразен с конкретните потребности;
- Организира и провежда социализиращи дейности с младежите в ПЖ и извън него;
- Приучава настанените деца/младежи към самостоятелност, установяване на хигиенните им навици и изграждане на основни умения за извършване на дейности от ежедневието;
- Оказва подкрепа на децата/младежите в областта на преоткриването и развиването на техните способности с оглед на успешното им социално включване и придобиване на умения за живота извън ПЖ;
- Осъществява връзки с други социални услуги, институции, държавни и общински служители, НПО;
А.4. Трудотерапевт – 6 щ. дл. на срочен трудов договор до 31.12.2023 г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Средно образование;
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
Допълнителни компетенции:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Готовност за работа по график;
- Готовност за активно участие в обучителен процес и дейности свързани с обмяна на опит;
- Толерантност към хора от различни социални групи, етнос, ценностна ориентация, начин на живот.
Предимство:
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
Кратко описание на длъжността:
- Отговаря за опазване живота и здравето на децата и младежите в ПЖ;
- Осигурява денонощна 24 часова грижа, като работи на смени, по изготвен график;
- Полага ежедневни грижи за децата - придружаване, възпитание, организиране на ежедневието в ПЖ, приготвяне на храна, почистване на спални и помещения, пране и гладене на дрехи и спално бельо, подреждане на гардероб и др.;
- Поддържане на реда и чистотата в помещенията на услугата, съобразно санитарно – хигиенните изисквания за услуги от резидентен тип, както и други утвърдени инструкции;
- Посредничи във взаимоотношенията с учители и друг персонал в образователни институции и други услуги в общността;
- Дава пълна информация на социалния работник и управителя за състоянието и поведението на детето, споделя за проблеми или свои притеснения, касаещи детето/младежа или услугата;
- Следи за спазването на хранителния и хигиенен режим на детето/младежа;
- Осъществява мерки за социална адаптация и интеграция на потребителите на социалната услуга, като съдейства за решаването на социалните им проблеми;
- Приучава настанените деца/младежи към самостоятелност, установяване на хигиенните им навици и изграждане на основни умения за извършване на дейности от ежедневието;
- Осигурява разнообразни занимания за развитие на познавателната сфера и личността на детето/младежа;
- Оказва подкрепа на децата/младежите в областта на преоткриването и развиването на техните способности с оглед на успешното им социално включване и придобиване на умения за живота извън ПЖ.
Б. Длъжности за „Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21 години“:
Б.1. Социален работник – 1 щ. дл. на срочен трудов договор до 31.12.2023 г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Висше;
- Минимална образователна степен – Бакалавър;
- Специалност – „Социални дейности“, „Социална педагогика“ или друга специалност от областите Хуманитарни или Социални науки;
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
Допълнителни компетенции:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с младежи, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Организационни умения, самодисциплина, самоконтрол при справяне с кризисни ситуации и разрешаване на проблеми, позитивна нагласа и умения за работа с уязвими групи;
- Готовност за активно участие в обучителен процес и дейности свързани с обмяна на опит;
- Компютърни умения за работа с Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.
Предимство:
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
Кратко описание на длъжността:
- Подпомага ежедневието на потребителите;
- Работи индивидуално и групово с потребителите; води и отговорно съхранява задължителната документация;
- Съвместно с Управителя на НЖ планира и осигурява цялостната грижа за младежите, като прилага индивидуален подход, съобразен с конкретните потребности;
- Организира и провежда социализиращи дейности с младежите в НЖ и извън него;
- Приучава настанените младежи към самостоятелност, установяване на хигиенните им навици и изграждане на основни умения за извършване на дейности от ежедневието;
- Оказва подкрепа на младежите в областта на преоткриването и развиването на техните способности с оглед на успешното им социално включване и придобиване на умения за живота извън НЖ;
- Осъществява връзки с други социални услуги, институции, държавни и общински служители, НПО.
-
Заявление по образец – Приложение 1;
-
Документ за самоличност /за справка/;
-
Професионална автобиография по образец – Приложение 2;
-
Копия на документи, удостоверяващи завършено образование, придобита образователно-квалификационна степен и придобита специалност;
-
Копия на документи, удостоверяващи трудов стаж и професионален опит;
-
Други приложими документи (удостоверения, сертификати за преминати обучения и придобити допълнителни квалификации);
-
Декларация за обработка на личните данни от кандидата по образец – Приложение 3;
-
Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлена престъпление от общ характер, не е лишен по съответния ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства по образец –
Приложение 4;
-
Професионална квалификация.
-
Индивидуални способности и професионални умения.
-
Лични качества.