Проектът „Предоставяне на комплексни грижи в ранна детска възраст в Община Стара Загора“, изпълняван по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи“, финансиран от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство се изпълнява в 3 населени места в Общината – селата Калояновец, Братя Кунчеви и Хан Аспарухово. Основната целева група са деца в ранна детска възраст – от 0 до 6 години, от уязвими групи, предимно от ромски етнос и техните родители. Чрез заложените проектни дейности се цели ограничаването на потомствената бедност като се обхващат всички важни сфери на живот, които могат да подпомогнат развитието на децата и да им осигурят по-добър старт в живота - допълнителни здравни грижи, социални услуги, образование, предоставяне на правна помощ и подкрепа за родителите, дейности, насочени към повишаване на техния родителски капацитет, дейности за активно социално включване на общността.
Във връзка с изпълнение на Проект № BGLD-2.003-0008 “Предоставяне на комплексни грижи в ранна детска възраст в община Стара Загора“, Община Стара Загора обявява процедура за набиране и подбор на специалисти за следните длъжности по трудово правоотношение за Комплекс от три центъра за предоставяне на комплексни грижи в ранна детска възраст в с. Калояновец, с. Братя Кунчеви, с. Хан Аспарухово:
Длъжности за „Центровете за предоставяне на комплексни грижи в ранна детска възраст в Община Стара Загора“:
1. Образователен ромски медиатор – срочен трудов договор до 31.03.2024 г., с възможност за удължаване, предвид заложената устойчивост на проекта, 5 години;
пълно работно време, 1 щ. дл., 1 работно място в с. Братя Кунчеви
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
• Образование – Средно;
• Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца от уязвими групи и техните семейства ще се счита за предимство;
• Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер.
Допълнителни компетенции:
• Да имат практически опит в работа с уязвими групи деца и семейства и/или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства от уязвими групи;
• Да познават културните и социалните проблеми на етническите малцинства в това число и на ромската общност;
• Да знае майчиния език на целевата група;
• Да притежават компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.
Предимство:
• Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността;
• Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства от уязвими групи;
• Владеене на майчиния език на децата от етническите малцинства в това число и на ромската общност.
Кратко описание на длъжността:
• Насърчават децата и техните родители от уязвими групи, активно да участват в инициативите, които се организират в Центъра за предоставяне на комплексни грижи в ранна детска възраст.
• Планират, изготвят и провеждат семинари и индивидуални и групови обучения;
• Организират, подпомагат и участват в провеждането на различни инициативи – културни, обучителни и мотивационни мероприятия за подпомагане личностното развитие и социалната интеграция на децата и техните родители;
• Участват в дейности по социално сближаване и организиране на съвместни инициативи с представителите на другите центрове за предоставяне на комплексни грижи в ранна детска възраст;
• Сътрудничат си с всички останали експерти;
• Участват в обучения;
• Идентифицират и приобщават представителите на целевите групи, анализират различните рискови фактори;
• Организират и провеждат дейности по социално включване и активно включване на общността;
• Индивидуално и групово консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на обучителни и информационни материали;
• Водят необходимата документация и отчетност.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ
- Заявление по образец – Приложение 1;
- Документ за самоличност /за справка/;
- Професионална автобиография по образец – Приложение 2;
- Копия на документи, удостоверяващи завършено образование, придобита образователно-квалификационна степен и придобита специалност;
- Копия на документи, удостоверяващи трудов стаж и професионален опит;
- Други приложими документи (удостоверения, сертификати за преминати обучения и придобити допълнителни квалификации);
- Декларация за обработка на личните данни от кандидата по образец – Приложение 3;
- Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е лишен по съответния ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства по образец - Приложение 4;
СРОК И МЯСТО ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ
Документи се подават лично всеки работен ден от 8.30 до 17.30 часа до 01.12.2023 г. включително, в сградата на Общинска администрация - Стара Загора с адрес: гр. Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики“ № 107, ет. 7, стая 708.
Тел. за контакт 042/614 892; 042/614 868
РЕД И НАЧИН ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА
Подборът протича в два етапа: Проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания. Провеждане на интервю след проверката на съответствията на представените документи с всеки един от допуснатите до втори етап кандидати.
До участие във втори етап на процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на община Стара Загора. В списъка на недопуснатите до събеседване кандидати се посочват основанията за недопускането им.
Интервюто се провежда от комисията и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните и делови качества и мотивация, необходими за изпълнението на длъжността.