Проектът „Предоставяне на комплексни грижи в ранна детска възраст в Община Стара Загора“, изпълняван по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи“, финансиран от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство се изпълнява в 3 населени места в Общината – селата Калояновец, Братя Кунчеви и Хан Аспарухово. Основната целева група са деца в ранна детска възраст – от 0 до 6 години, от уязвими групи, предимно от ромски етнос и техните родители. Чрез заложените проектни дейности се цели ограничаването на потомствената бедност като се обхващат всички важни сфери на живот, които могат да подпомогнат развитието на децата и да им осигурят по-добър старт в живота - допълнителни здравни грижи, социални услуги, образование, предоставяне на правна помощ и подкрепа за родителите, дейности, насочени към повишаване на техния родителски капацитет, дейности за активно социално включване на общността.
Във връзка с изпълнение на Проект № BGLD-2.003-0008 “Предоставяне на комплексни грижи в ранна детска възраст в община Стара Загора“, Община Стара Загора обявява процедура за набиране и подбор на специалисти за следните длъжности по трудово правоотношение за комплекс от три центъра за предоставяне на комплексни грижи в ранна детска възраст в с. Калояновец, с. Братя Кунчеви, с. Хан Аспарухово:
Длъжности за „Центровете за предоставяне на комплексни грижи в ранна детска възраст “:
1. Управител – 1 щ. дл. срочен трудов договор до 30.04.2024 г., с възможност за удължаване, предвид заложената устойчивост на проекта, 5 години; пълно работно време
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Висше;
- Минимална образователна степен – Бакалавър;
- Специалност – „Социални дейности“, „Социална педагогика“, „Специална педагогика“, „Педагогика“, „Психология“, „Мениджмънт на социални и образователни институции“ или друга специалност от областите социални или хуманитарни науки;
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца от уязвими групи и техните семейства ще се счита за предимство.
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
Допълнителни компетенции:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с уязвими групи и нормативната база за предоставяне на образователни и социални услуги;
- Да притежават добри комуникативни и социални умения, умения за работа в екип, инициативност, толерантност, отговорност;
- Да познават нормативната уредба в областта на образованието и социалните услуги за деца и семейства;
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини;
- Взаимодействие с различни институции;
- Организационни умения, самодисциплина, самоконтрол при справяне с кризисни ситуации и разрешаване на проблеми, позитивна нагласа и умения за работа с уязвими групи;
- Да притежават компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
Предимство:
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността;
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства от уязвимите групи.
Кратко описание на длъжността:
- Отговаря за цялостната организация за функционирането на комплекса от трита центъра;
- Следи за спазването на закони, правилници, наредби, методики и подзаконовите нормативни актове, приложими за услугата;
- Следи за целесъобразното изготвяне и поддържане на цялостната документация;
- Ръководи и организира и координира изпълнението на дейностите в трите центъра;
- Поставя задачи на персонала и контролира тяхното изпълнение;
- Уведомява ръководителя и координатора на проекта, както и персонала за всички събития, които имат значение за успешното изпълнение на услугите.
2. Педагог – срочен трудов договор до 30.04.2024 г., с възможност за удължаване, предвид заложената устойчивост на проекта, 5 години; пълно работно време, 2 щ. дл. – 1 работно място в с. Хан Аспарухово, 1 работно място в с. Братя Кунчеви
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Висше;
- Минимална образователна степен – Бакалавър;
- Специалност – „Начална и предучилищна педагогика“, „Предучилищна педагогика“ или друга подходяща специалност от хуманитарни и социални науки с педагогическа правоспособност;
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца от уязвими групи и техните семейства ще се счита за предимство.
Допълнителни компетенции:
- Да имат практически опит в работа с уязвими групи деца и семейства и/или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства от уязвими групи;
- Да познават нормативната уредба в областта на образованието, социалните услуги за деца и семейства;
- Да познават спецификата на педагогическата работа с различни уязвими групи, както и да бъдат мотивирани да работят с тях.
Предимство:
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността;
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства и/или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства от уязвими групи.
Кратко описание на длъжността:
- Планират, изготвят и провеждат педагогически ситуации и семинари за индивидуално и групово обучение;
- Възлагат упражнения и определена работа в съответствие с възможностите, интересите и таланта на децата;
- Съветват родителите относно образователни въпроси;
- Подпомагат децата да преодолеят лични, социални или поведенчески проблеми, които се отразяват на тяхното личностно развитие и образование;
- Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на обучителни и информационни материали;
- Водят необходимата документация и отчетност.
Всеки член на комисията оценява индивидуално кандидата.
След приключване на работата си комисията изготвя протокол с резултатите от интервюто и списък с класираните кандидати за съответната длъжност. Списъкът ще бъде публикуван на официалната страница на Община Стара Загора.
3. Психолог – 1 щ. дл. срочен трудов договор до 30.04.2024 г., с възможност за удължаване, предвид заложената устойчивост на проекта, 5 години; непълно работно време, 48 часа месечно
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Висше;
- Минимална образователна степен – Бакалавър;
- Специалност – „Психология“;
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца и семейства от уязвими групи ще се счита за предимство.
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
Допълнителни компетенции:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с уязвими целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални и образователни услуги;
- Да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Да притежават компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
Предимство:
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца от уязвимите групи и техните семейства.
Кратко описание на длъжността:
- Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на индивидуална и групова работа с деца от уязвими групи и техните родители;
- Провеждане на групова и индивидуална консултация и подкрепа на децата и техните родители за усвояване на умения за самостоятелен начин на живот, за развитие на родителски умения, укрепване на връзката дете-родител, оказване на емоционална подкрепа на децата за активно включване в образователната система;
- Изготвяне на графиците за провеждане на групова и индивидуална работа в услугата за подкрепа на децата и родителите за лична изява и интереси, както и за тяхното професионално ориентиране;
- Води необходимата документация и отчетност
- Посоченоно място е 1 за трите центъра
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ
- Заявление по образец – Приложение 1;
- Документ за самоличност /за справка/;
- Професионална автобиография по образец – Приложение 2;
- Копия на документи, удостоверяващи завършено образование, придобита образователно-квалификационна степен и придобита специалност;
- Копия на документи, удостоверяващи трудов стаж и професионален опит;
- Други приложими документи (удостоверения, сертификати за преминати обучения и придобити допълнителни квалификации);
- Декларация за обработка на личните данни от кандидата по образец – Приложение 3;
- Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е лишен по съответния ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства по образец - Приложение 4;
Забележка: Кандидатите, които кандидатстват за повече от една позиция, подават един комплект документи придружени с отделно заявление за всяка длъжност.
СРОК И МЯСТО ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ
Документи се подават лично всеки работен ден от 8.30 до 17.30 часа до 27.11.2023 г. включително в сградата на Общинска администрация - Стара Загора с адрес: гр. Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики“ № 107, ет. 7, стая 708.
Тел. за контакт 042/614 892; 042/614 868
РЕД И НАЧИН ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА
Подборът протича в два етапа: Проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания. Провеждане на интервю след проверката на съответствията на представените документи с всеки един от допуснатите до втори етап кандидати.
До участие във втори етап на процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на община Стара Загора. В списъка на недопуснатите до събеседване кандидати се посочват основанията за недопускането им.
Интервюто се провежда от комисията и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните и делови качества и мотивация, необходими за изпълнението на длъжността.