Община Стара Загора обявява процедура за допълнително набиране и подбор на персонал за „Преходни жилища“, „Център за обществена подкрепа“, „Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ и „Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства“
/на трудов договор/
Във връзка с изпълнение на проект Проект BG05M9OP001-2.019-0032-C01 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация за децата и младежите – община Стара Загора“, финансиран по процедура BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ – КОМПОНЕНТ 1 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020г., община Стара Загора обявява процедура за допълнително набиране и подбор на персонал и специалисти за следните длъжности по трудово правоотношение:
А. Длъжности за „Преходно жилище“:
А.1. Трудотерапевт – 3 щ. дл. на срочен трудов договор до 31.12.2023г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Средно образование;
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
Допълнителни компетенции:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Готовност за работа по график;
- Готовност за активно участие в обучителен процес и дейности свързани с обмяна на опит;
- Толерантност към хора от различни социални групи, етнос, ценностна ориентация, начин на живот.
Предимство:
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
Кратко описание на длъжността:
- Отговаря за опазване живота и здравето на децата и младежите в ПЖ;
- Осигурява денонощна 24 часова грижа, като работи на смени, по изготвен график;
- Полага ежедневни грижи за децата - придружаване, възпитание, организиране на ежедневието в ПЖ, приготвяне на храна, почистване на спални и помещения, пране и гладене на дрехи и - спално бельо, подреждане на гардероб и др.;
- Поддържане на реда и чистотата в помещенията на услугата, съобразно санитарно – хигиенните изисквания за услуги от резидентен тип, както и други утвърдени инструкции;
- Посредничи във взаимоотношенията с учители и друг персонал в образователни институции и други услуги в общността;
- Дава пълна информация на социалния работник и управителя за състоянието и поведението на детето, споделя за проблеми или свои притеснения, касаещи детето/младежа или услугата;
- Следи за спазването на хранителния и хигиенен режим на детето/младежа;
- Осъществява мерки за социална адаптация и интеграция на потребителите на социалната услуга, като съдейства за решаването на социалните им проблеми;
- Приучава настанените деца/младежи към самостоятелност, установяване на хигиенните им навици и изграждане на основни умения за извършване на дейности от ежедневието;
- Осигурява разнообразни занимания за развитие на познавателната сфера и личността на детето/младежа;
- Оказва подкрепа на децата/младежите в областта на преоткриването и развиването на техните способности с оглед на успешното им социално включване и придобиване на умения за живота извън ПЖ.
Б. Длъжности за „Център за обществена подкрепа“:
Б. 1. Логопед – 1 щ. дл. срочен трудов договор до 31.12.2023г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Висше;
- Минимална образователна степен – Бакалавър;
- Специалност – „Логопедия“, „Специална педагогика (логопедия)“, „Дефектология“
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
Допълнителни компетенции:
- Умения за работа с лица от уязвимите групи, включително деца с увреждания и техните семейства, бъдещи родители;
- Да притежават компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
- Отлична комуникативност;
- Да познават нормативната уредба в областта на закрилата на детето, социалните услуги за деца и семейства;
- Да познават спецификата на социалната работа с различни уязвими групи, както и да бъдат мотивирани да работят с тях.
Предимство:
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността;
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
Кратко описание на длъжността:
- Проучване и анализиране на индивидуалните потребности на децата и родителите им и насочване към подходящите за тях дейности от услугата, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
- Изследване на говорното развитие на всяко дете, насочено към услугата, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
- Информиране на родители и специалисти относно особеностите на комуникационното развитие на децата във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси за подпомагане на говорното развитие на детето им;
- Предоставя логопедични услуги за деца в центъра;
- Разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата;
- Разработване и прилагане на подходящи планове за логопедични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и увреждане;
- Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно говорното развитие на децата им;
- Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на обучителни и информационни материали;
- Поддържане на пълни логопедични досиета на децата, с които работи и създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги.
Б.2. Психолог – 1 щ. дл. срочен трудов договор до 31.12.2023г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Висше;
- Минимална образователна степен – Бакалавър;
- Специалност – „Психология“;
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
Допълнителни компетенции:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Да притежават компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
Предимство:
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
Кратко описание на длъжността:
- Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова работа с потребителите с цел тяхната реинтеграция и социално включване в гражданското общество;
- Провеждане на групова и индивидуална консултация и подкрепа на децата и родителите за усвояване на умения за самостоятелен начин на живот в среда, близка до семейната;
- Изготвяне на графиците за провеждане на групова и индивидуална работа в услугата за подкрепа на децата и родителите за лична изява и интереси, както и за тяхното професионално ориентиране;
- Води необходимата документация и отчетност.
В. Длъжности за „Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“:
В.1. Детегледач – 1 щ. дл. срочен трудов договор до 31.12.2023г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Средно;
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
Допълнителни компетенции:
- да имат практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск;
- с предимство са кандидатите завършили професионално направление социални дейности, социална педагогика, здравно-социален мениджмънт или педагогическа правоспособност;
- да познават нормативната уредба в областта на закрилата на детето, социалните услуги за деца и семейства;
- да познават спецификата на работа с различни уязвими групи, както и да бъдат мотивирани да работят с тях.
Предимство:
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността;
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
Кратко описание на длъжността:
- Ежедневна грижа за потребителите на социалната услуга – поддържане хигиена, съдействие при извършване на тоалет, хранене и др.;
- Съдейства на членовете на екипа при организиране ежедневието на потребителите;
- Предоставя пълна информация на социалния работник и медицинската сестра относно констатирани по време на работата проблеми в здравословното състояние и поведението на потребителите на услугата;
- Взема участие в организираните занимателни и развлекателни игри съвместно с потребителите;
- Не оставя потребителите без надзор.
В.2. Медицинска сестра – 1 щ. дл. срочен трудов договор до 31.12.2023г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Висше;
- Минимална образователна степен – завършена образователна степен професионален бакалавър, бакалавър, магистър или средно специално медицинско образование;
- Специалност – „Медицинска сестра“, „Медицински фелдшер“;
- Минимален професионален опит – минимум 1 година по специалността.
- Членство в Българската асоциация на специалистите по здравни грижи;
Допълнителни компетенции:
- да имат практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск;
- Умения за работа с лица от уязвимите групи, включително деца с увреждания и техните семейства, бъдещи родители;
- Да притежават компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
- Отлична комуникативност.
Предимство:
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността;
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
Кратко описание на длъжността:
- Осигурява медицинска грижа, като отговаря за живота, здравето, психическия и емоционален комфорт на потребителите. Води задължителната документация и оказва долекарска помощ при необходимост;
- Организира, ръководи, контролира и участва в осъществяване на социалното обслужване на децата, ползващи социалната услуга;
- Наблюдава здравословното състояние на потребителите и оказва първа долекарска помощ съобразно компетенцията си;
- Регистрира и изпълнява дадените от лекар назначения и извършени манипулации;
- Контролира хигиенния режим в социалната услуга;
- Работи в екип със социалния работник, психолога и трудотерапевта за изготвяне на индивидуалните планове за работа с потребителите;
- Информира и обсъжда с роднините на децата дейностите и състоянието на техните близки;
- Води необходимата документация и отчетност;
- Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в социалната услуга;
- Изготвят и изпълняват програми за грижи на пациенти в сътрудничество с други специалисти.
Г. Длъжности за „Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства“:
Г.1. Социален работник – 1 щ. дл. срочен трудов договор до 31.12.2023г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Висше;
- Минимална образователна степен – Бакалавър;
- Специалност – „Социални дейности“, „Социална педагогика“ или друга специалност от областите Хуманитарни или Социални науки;
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
Допълнителни компетенции:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца и младежи, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Организационни умения, самодисциплина, самоконтрол при справяне с кризисни ситуации и разрешаване на проблеми, позитивна нагласа и умения за работа с уязвими групи;
- Готовност за активно участие в обучителен процес и дейности свързани с обмяна на опит;
- Компютърни умения за работа с Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.
Предимство:
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
Кратко описание на длъжността:
- Участва при оценка на потребностите и изготвяне на индивидуални планове за предоставяне на услугите;
- Извършва социална оценка, проучва и събира данни за детето, неговото семейство, родителския капацитет и др., с цел определяне на индивидуални цели за работа с потребителите;
- Планира социална работа с потребителите на услугата в краткосрочен и дългосрочен план, като спазва определените срокове;
- Съгласува изготвения план с потребителя, родителите (настойника) на детето или с лицето, което полага грижи за него;
- Информира по подходящ начин детето и родителите за правата и задълженията им;
- Осъществява мерки за социална адаптация и интеграция на потребителите;
- Предоставя информация и социално-правни консултации на родителите, които имат проблеми при отглеждането и възпитанието на децата си;
- Води съответната документация по предоставяне на услугите и отразява социалната работа с потребителя в стандартизирани формуляри;
- Участва в екипни срещи за обсъждане на работа по случай;
- Стриктно спазва утвърдените графици за работа.
Г.2. Логопед – 1 щ. дл. срочен трудов договор до 31.12.2023г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Висше;
- Минимална образователна степен – Бакалавър;
- Специалност – „Логопедия“, „Специална педагогика (логопедия)“, „Дефектология“
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
Допълнителни компетенции:
- Умения за работа с лица от уязвимите групи, включително деца с увреждания и техните семейства, бъдещи родители;
- Да притежават компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
- Отлична комуникативност;
- Да познават нормативната уредба в областта на закрилата на детето, социалните услуги за деца и семейства;
- Да познават спецификата на социалната работа с различни уязвими групи, както и да бъдат мотивирани да работят с тях.
Предимство:
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността;
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
Кратко описание на длъжността:
- Извършва ефективна превенция, диагностика, терапия и консултации по отношение на комуникативните нарушения;
- Провежда корекционно-възпитателната работа с децата, като работи индивидуално и групово с тях;
- Изготвя речева карта на всеки представител на целевата група
- Проучва и анализира индивидуалните потребности на децата с увреждания и родителите им и насочване към подходящите за тях дейности от услугата за ранна интервенция, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
- Изследване на говорното развитие на всяко дете, насочено към услугата, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
- Информиране на родители и специалисти относно особеностите на комуникационното развитие на децата във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси за подпомагане на говорното развитие на детето им;
- Предоставя логопедични услуги за деца в центъра;
- Разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата;
- Разработване и прилагане на подходящи планове за логопедични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и увреждане;
- Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно говорното развитие на децата им;
- Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на обучителни и информационни материали;
- Поддържане на пълни логопедични досиета на децата, с които работи и създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги.
Г.3. Трудотерапевт – 1 щ. дл. срочен трудов договор до 31.12.2023г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Висше;
- Минимална образователна степен – Бакалавър;
- Специалност – Арттерапевт и трудотерапевт, както и в направление изкуство, хуманитарен, социален и/или педагогически профил;
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
Допълнителни компетенции:
- Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Компютърни умения за работа с Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.
- Умения в приложните дейности (рисуване, плетене, шиене, и др.), креативност;
- Умения за общуване с деца и лица в риск и с увреждания;
Предимство:
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността;
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
Кратко описание на длъжността:
- Организира и провежда трудотерапевтични дейности, мероприятия, занимания и консултации за придобиване на умения във връзка с организиране на ежедневието и професионалната ориентация, съобразно индивидуалните възможности и личен избор на децата:
- Извършва пряка индивидуална или групова работа с потребителите за изграждане на умения за: преодоляване на трудности в ежедневието и интегриране в обществото;
- Прилага различни видове методи и разнообразен набор от творчески техники за осигуряване на възможности за израз на преживяванията, чувствата и емоциите на потребителите.
Г.4. Детегледач – 2 щ. дл. срочен трудов договор до 31.12.2023г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Средно;
- Минимален професионален опит – не се изисква, но допълнителна квалификация и/или опит в областта на работата с деца, младежи и семейства ще се счита за предимство.
Допълнителни компетенции:
- да имат практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск;
- с предимство са кандидатите завършили професионално направление социални дейности, социална педагогика, здравно-социален мениджмънт или педагогическа правоспособност;
- да познават нормативната уредба в областта на закрилата на детето, социалните услуги за деца и семейства;
- да познават спецификата на работа с различни уязвими групи, както и да бъдат мотивирани да работят с тях.
Предимство:
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността;
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
Кратко описание на длъжността:
- Ежедневна грижа за потребителите на социалната услуга– поддържане хигиена, съдействие при извършване на тоалет и др.;
- Съдейства на членовете на екипа при организиране ежедневието на потребителите;
- Предоставя пълна информация на социалния работник и медицинската сестра относно констатирани по време на работата проблеми в здравословното състояние и поведението на потребителите на услугата;
- Взема участие в организираните занимателни и развлекателни игри съвместно с потребителите;
- Не оставя потребителите без надзор.
Г.5. Медицинска сестра – 1 щ. дл. срочен трудов договор до 31.12.2023г.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Висше;
- Минимална образователна степен – завършена образователна степен професионален бакалавър, бакалавър, магистър или средно специално медицинско образование;
- Специалност – „Медицинска сестра“, „Медицински фелдшер“;
- Минимален професионален опит – минимум 1 година по специалността.
- Членство в Българската асоциация на специалистите по здравни грижи;
Допълнителни компетенции:
- да имат практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск;
- Умения за работа с лица от уязвимите групи, включително деца с увреждания и техните семейства, бъдещи родители;
- Да притежават компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
- Отлична комуникативност.
Предимство:
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността;
- Практически опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнението на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск.
Кратко описание на длъжността:
- Осигурява медицинска грижа, като отговаря за живота, здравето, психическия и емоционален комфорт на потребителите. Води задължителната документация и оказва долекарска помощ при необходимост;
- Организира, ръководи, контролира и участва в осъществяване на социалното обслужване на децата, ползващи социалната услуга;
- Наблюдава здравословното състояние на потребителите и оказва първа долекарска помощ съобразно компетенцията си;
- Регистрира и изпълнява дадените от лекар назначения и извършени манипулации;
- Контролира хигиенния режим в социалната услуга;
- Информира и обсъжда с роднините на децата дейностите и състоянието на техните близки;
- Води необходимата документация и отчетност;
- Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в социалната услуга;
- Изготвят и изпълняват програми за грижи на пациенти в сътрудничество с други специалисти.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ
- Документ за самоличност /за справка/;
- Копия на документи, удостоверяващи завършено образование, придобита образователно-квалификационна степен и придобита специалност;
- Копия на документи, удостоверяващи трудов стаж и професионален опит;
- Други приложими документи (удостоверения, сертификати за преминати обучения и придобити допълнителни квалификации);
- Копие на документ, удостоверяващ членството на кандидата в Българската асоциация на специалистите по здравни грижи (за длъжност „рехабилитатор“ и „медицинска сестра“);
- Декларация за обработка на личните данни от кандидата по образец –
Приложение 3;
- Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлена престъпление от общ характер, не е лишен по съответния ред от правото да заема длъжността, за - която кандидатства по образец –
Приложение 4;
Забележка: Кандидатите, които кандидатстват за повече от една позиция, подават един комплект документи придружени с отделно заявление за всяка длъжност.
СРОК И МЯСТО ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ
Документи се подават лично всеки работен ден от 8.30 до 17.30 часа до 17.03.2023 г. включително в сградата на Общинска администрация - Стара Загора на адрес: гр. Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики“ №107, ет. 7, стая 719.
РЕД И НАЧИН ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСА
Подборът протича в два етапа: Проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания. Провеждане на интервю след проверката на съответствията на представените документи с всеки един от допуснатите до втори етап кандидати.
До участие във втори етап на процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на община Стара Загора. В списъка на недопуснатите до събеседване кандидати се посочват основанията за недопускането им.
Интервюто се провежда от комисията, определена със заповед на кмета на общината и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните и делови качества и мотивация, необходими за изпълнението на длъжността. Всеки член на комисията оценява индивидуално кандидата по следните критерии:
- Професионална квалификация.
- Индивидуални способности и професионални умения.
- Лични качества.
На база средноаритметичния брой точки, определени от членовете, се оформя крайната оценка на кандидата. Комисията не одобрява кандидат, който е получил крайна оценка по-ниска от 12 точки. След приключване на работата си комисията изготвя протокол с резултатите от интервюто и списък с класираните кандидати за съответната длъжност. Списъкът се публикува на интернет страницата на Община Стара Загора. Той дава точна и ясна информация за класираните кандидати, резервите и неодобрените. Чрез огласяването на списъка става и уведомяването за резултатите от проведената процедура.
За допълнителна информация:
042 614 871 – Ръководител на проекта
042 614 879 – Координатори
042 614 872 – Координатор и Технически сътрудник