Община Стара Загора, на основание чл. 10а, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител, обявява конкурс за длъжността Началник на отдел „Опазване на обществения ред и управление при кризи”
1. Минимални изисквания и специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- Висше образование с образователно-квалификационна степен “Бакалавър”;
- Професионален опит 4 години;
- Ранг – ІІІ-ти младши /ако лицето е работило като държавен служител/
2. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, носещи предимство:
- Компетентност, свързана с познаване и ползване на нормативната уредба, за изълнение на длъжността;
- Познаване устройството, функциите и дейността на държавната администрация, на местното самоуправление и местната администрация;
- Професионален опит в извършване на дейности в области свързани с функциите определени в длъжностната характеристика на конкурсната длъжност;
- Дигитална компетентност – MS Office /Word, Excel/, Internet;
3. Начина на провеждане на конкурса:
- решаване на тест;
- интервю /с издържалите теста кандидати/.
4. Необходими документи, които кандидатите следва да представят:
- Писмено заявление за участие в конкурса /по образец, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС, към заявлението се прилагат:
- Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- Копия на официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- Други документи, които са свързани с изискванията за заемането на длъжността;
5. Кратко описание на длъжността: Началник на отдел „Опазване на обществения ред и управление при кризи“, съгласно утвърдена длъжностна характеристика, е под прякото ръководство на Секретаря на общината и осъществява дейности по организация, координация и контрол на работата на отдела. Участва в разработването и изпълнението на общинския план за защита при бедствия и аварии и общинската програма за намаляване на риска от бедствия. Участва в работни групи и комисии по проблемите на обществения ред, защитата при бедствия и аварии и др. свързани с дейността. Упражнява контрол по изпълнението на дейността на охраната на обектите общинска собственост. Отговаря за работа на звено „Общинска охрана“, „Инспекторат“ и „Общинска полиция“. Осъществява връзка и сътрудничество с органите на МВР и др. институции.
6. Основната месечна заплата определена за длъжността е не по-малко от 1000 лева. При назначаване, индивидуалната основна месечна заплата да се определи за Ръководно ниво 7Б, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
7. Подаването на заявлението и приложенията към него се подават лично от кандидата или чрез пълномощник. Копията на документите се представят заверени с подписа на кандидата в цялост /от първа до последна страница/ в стая № 401, ет. 4 на Община Стара Загора, бул. “Цар Симеон Велики” № 107, в срок до 10 дни от деня на публикуването на обявлението за конкурса.
В случай, че документите се подават по електронен път, Заявлението за участие в конкурса и декларацията на лицето за неговото гражданство, както и обстоятелствата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Документите се подават на адрес: [email protected]
8. Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати до участие в конкурса, както и всички други съобщения свързани с конкурса ще се обявят на интернет страницата на Община Стара Загора - https://www.starazagora.bg.