Община Стара Загора, на основание чл. 10а, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител и Заповед на Кмета на Община Стара Загора
I. Обявява конкурс за длъжността Главен архитект в община.
II. Минимални и специфични изисквания и допълнителни умения и квалификации за длъжността Главен архитект в община:
- Минимални изисквания предвидени в Класификатора на длъжностите в администрацията:
- Висше образование с минимална образователно-квалификационна степен “Магистър”;
- Професионален опит 4 години;
- Ранг – ІІІ-ти младши /ако лицето е работило като държавен служител/
- Специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Област на висшето образование – „Технически науки“, професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“, специалност – Архитектура, съгласно Класификатора на висшето образование;
- Придобита пълна проектантска правоспособност или необходимия стаж за придобиването й, съгласно чл. 5, ал. 2 от Закона за устройство на територията.
- Да отговаря на условията по чл. 7 от Закона за държавния служител.
- Допълнителни умения за заемане на длъжността: да познават нормативната уредба свързана с дейността по устройствено планиране, инвестиционно проектиране и строителство, контрол по устройство на територията, кадастър и регулация, ЗУТ, ЗМСМА и други специализирани нормативни актове. Да притежават стратегическа, лидерска и управленска компетентност, умения за обработване на информация, дигитална комуникация и умения за изграждане и поддържане на добри комуникативни отношения вътре и извън администрацията.
III. Начин на провеждане на конкурса: Конкурсът ще се проведе по реда на чл. 33, ал. 1, т. 1, т. 2 и чл. 34, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, чрез:
-
Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно дейността на администрацията;
-
Писмена разработка на тема: Цели на главния архитект в устройственото планиране на Община Стара Загора;
-
Интервю.
IV. Кандидатите да представят следните документи:
-
Заявление - Писмено заявление за участие в конкурса /по образец, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС, към заявлението се прилагат:
-
Декларация - Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
-
Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва само номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобито в чужбина образование е вписана в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на дипломата не се прилага.
-
Копия на документи удостоверяващи пълна проектантска правоспособност или необходимия стаж за придобиването й, съгласно чл. 5, ал. 2 от ЗУТ, издадени от компетентен орган.
-
Копия на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобития ранг, като държавен служител.
-
Автобиография (европейски формат).
-
V. Основната месечна заплата определена за длъжността е не по-малко от 1500 лева. При назначаване, индивидуалната основна месечна заплата се определя за Ръководно ниво 6А, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
VI. Кратко описание на длъжността: Главният архитект - ръководи, координира и контролира дейностите по устройственото планиране, проектирането и строителството на територията на Община Стара Загора. Осъществява самостоятелно правомощия, функции и задачи, регламентирани в Закона за устройство на територията, Закона за кадастъра и имотния регистър и подзаконовата нормативна уредба по прилагането им. Ръководи и контролира работата на общинския експертен съвет по устройство на територията. Координира и контролира дейностите на дирекциите изпълняващи функции и задачи по устройство на територията. Издава административни актове, съобразно правомощията, предоставени му по ЗУТ.
VII. Място и срок на подаване на документи:
-
Заявлението и приложенията към него се подават лично от кандидата или чрез пълномощник. В случай, че подаването се извършва чрез пълномощник, се изисква да бъде попълнено пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса. Копията на документите се представят заверени с вярно с оригинала с подписа на кандидата в цялост /от първа до последна страница/ в стая № 401, ет. 4 на Община Стара Загора, бул. “Цар Симеон Велики” № 107 от 8.30 ч. до 12.30 ч. и от 13.30 ч. до 17.30 ч., в срок до 13 дни от деня на публикуването на обявлението за конкурса.
-
В случай, че документите се подават по електронен път, Заявлението за участие в конкурса и Декларацията на лицето по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Документите се подават на адрес: [email protected].
VIII. Обявлението за конкурса се публикува в Регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализиран сайт или портал за търсене на работа - http://www.jobs.bg, на интернет страницата на Община Стара Загора - https://www.starazagora.bg
IX. Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати до участие в конкурса, както и всички други съобщения свързани с конкурса ще се обявят на интернет страницата на Община Стара Загора - https://www.starazagora.bg.