На основание чл. 21, ал. 1, т. 23 от ЗМСМА, чл. 63, ал. 3 от ЗЛЗ, чл. 20, ал. 1 и чл. 21, ал. 1 от Закон за Публични предприятия, чл. 69, ал. 2 от Правилника за прилагане на закона за публичните предприятия и Решение № 9 от 07.12.2023 г. на Общински съвет Стара Загора, се обявява конкурс за възлагане управлението на „Диагностично-консултативен център I - Стара Загора“ ЕООД .
С Решението са определени:
І. Минимални и специфични изисквания към кандидатите:
- Да са български граждани, или граждани на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава страна по споразумение за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария
- Да притежават образователно-квалификационна степен "магистър" по медицина и с квалификация по здравен мениджмънт, или лице с образователна-квалификационна степен „магистър“ по икономика и управление, и с придобита образователна и/или научна степен, специалност или преминато обучение за повишаване на квалификацията по чл. 43 от Закона за висшето образование в областта на здравния мениджмънт
- Да имат най-малко 5 години трудов стаж по специалността, която е придобита на основание завършено висше образование
- Да не са поставени под запрещение
- Да не са осъждани за умишлени престъпления от общ характер
- Да не са лишени от правото да заемат длъжността управител на публично предприятие
- Да не са обявени в несъстоятелност, като еднолични търговци или неограничено отговорни съдружници в търговско дружество обявено в несъстоятелност, ако са останали неудовлетворени кредитори
- Да не са били членове на управителен или контролен орган на дружество, съответно кооперация, прекратени поради несъстоятелност през последните две години, преди назначаването, ако са останали неудовлетворени кредитори
- Да не заемат висша публична длъжност по чл. 6, ал. 1, т. 1-38 и 41-45 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество, не е член на политически кабинет и секретар на община
- Да не извършват търговски сделки от свое или чуждо име
- Да не са съдружници в събирателни, командитни дружества и в дружества с ограничена отговорност
- Да не са управители или членове на изпълнителен и контролен орган на друго публично предприятие
Изискванията по т.10 и т.11 се отнасят за дейност, сходна с дейността на дружеството.
ІІ. Определени са следните документи необходими за участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурса /свободен текст/
- Професионална автобиография подписана от кандидата
- Заверен от кандидата препис от диплома за завършено висше образование и квалификация съгласно чл.63, ал.1 от ЗЛЗ
- Заверени от кандидата преписи от документи за трудов стаж, професионален и управленчески опит
- Свидетелство за съдимост - в оригинал
- Декларация, че са налице условията по точки от I.4 до I.12
- Програма за развитието и дейността на лечебното заведение за тригодишен период.
Програмата се предоставя в отделен запечатан плик, поставен в плика с документите.
Информация, необходима за разработване на програма за развитието и дейността на ДКЦ-I Стара Загора“ ЕООД / структура, бюджет, численост и щатно разписание на персонала/ кандидатите могат да получат от съответното лечебно заведение, на основание подадено искане, в срока на подаване на документите.
III. Етапи при провеждане на конкурса
- Проверка на съответствието на представените документи с предварително обявените изисквания, като до втория етап на конкурса да се допуснат кандидатите, които отговарят на изискванията за заемане на длъжността, съгласно закона и приложимите нормативни актове
- Представяне на програма за развитието и дейността на дружеството за три годишен период на управление
Програмата следва да включва: анализ и оценка на състоянието на дейността на „Диагностично-консултативен център I - Стара Загора“ ЕООД, в това число качество на здравното обслужване, състояние на материално-техническа база, тенденции в развитието на лечебното заведение, мерки за подобряване качеството на здравната помощ, мерки за подобряване и обновяване на материално-техническата база, подобряване нивото на заплащане на труда на работещите в предприятието лица, предприемане на мерки за подобряване на финансовите резултати на дружеството. - Събеседване с допуснатите кандидати, получили оценка на изготвената програма не по-ниска от четири точки, по шестобалната система, по приета Методика за оценка на програмата за развитието и дейността на дружеството, приета с Решение № 9 от 07.12.2023 г. на Общински съвет Стара Загора.
Критериите за подбор при номиниране на кандидатите се извършва по методика за оценка на критериите приета с Решения № 9 от 07.12.2023 г. на Общински съвет Стара Загора.
IV. Документи се приемат в срок от тридесет дни от датата на публикуване на настоящата обява за конкурса, в Община Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики“ 107 - Деловодство, всеки работен ден от 8:30 ч. до 17:30 ч.
V, Мястото, на което ще се обяви датата за провеждане на конкурса, списъците на допуснатите кандидати и други съобщения – интернет страницата на Община Стара Загора https://www.starazagora.bg, в раздел „Конкурси и обявления за работа“.
Допълнителна информация може да се получи на тел. 042/614 635- стая 405, Община Стара Загора.