Община Стара Загора, на основание чл. 10а, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител обявява Конкурс за длъжността главен експерт в Дирекция „Общински проекти и контрол по строителството“.
- Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- Висше образование с образователно-квалификационна степен “Бакалавър”;
- Професионален опит 2 години;
- Ранг – ІV-ти младши /ако лицето е работило като държавен служител/
- Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:
- Кандидатите да притежават висше техническо образование – направление „Архитектура, строителство и геодезия“, специалност „Строителство на сгради и съоръжения“;
- Да притежават дигитална компетентност; да познават действащата нормативна уредба, касаеща дейността на длъжността и да притежават умения за ползване на същата; Да познават устройството, функциите и дейността на държавната администрация, на местното самоуправление и местната администрация;
- Да притежават професионален опит в извършване на дейности в области свързани с функциите определени в длъжностната характеристика на конкурсната длъжност;
- На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители, българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстването за работа при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
- Начин на провеждане на конкурса:
- Решаване на тест;
- Интервю /с издържалите теста кандидати/.
- Необходими документи, които кандидатите следва да представят:
-
Заявление - Писмено заявление за участие в конкурса /по образец, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС, към заявлението се прилагат:
- Декларация - Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва само номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобито в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на дипломата не се прилага.
- Копия на официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
- Други документи, които са свързани с изискванията за заемането на длъжността.
-
- Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстването за работа при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
- Кратко описание на длъжността: Главният експерт в Дирекция „Общински проекти и контрол по строителството“ проверява документацията, приложена към искането за регистриране въвеждането на строеж от четвърта или пета категория в експлоатация. Проверява строежите имат ли необходимата степен на завършеност и дали са извършени мероприятията, предвидени в част „Вертикална планировка“ преди въвеждане в експлоатация. Участва в комисии по чл. 195 и чл. 196 от ЗУТ, както и в изготвянето на констативни протоколи и заповеди. Извършва проверки по жалби и сигнали на граждани и изготвя отговор за наличие или липса на незаконно строителство. Съставя констативни актове при констатирани нарушения на одобрени строителни книжа или констатирано незаконно строителство и заповеди във връзка с чл. 223 от ЗУТ. Съставя актове по ЗАНН и наказателни постановления. Съставя констативни актове за премахване на поставяеми и преместваеми обекти, съгласно чл. 57а, във връзка § 5, т. 80 от ЗУТ. Извършва проверки на строежи от IV, V и VI категория, спазване на изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ, подзаконовите нормативни актове, спазването на одобрените планове по ПБЗ и изготвяне на писмен отчет към РДНСК. Поддържа архив на въведените в експлоатация строежи от IV и V категория, архив на техническите паспорти на строежи и др.
- Минимален размер на основната заплата – 780.00 лева. Основният размер на заплатата се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.
- Подаването на заявлението и приложенията към него се подават лично от кандидата или чрез пълномощник. Копията на документите се представят в стая № 401, ет. 4 на Община Стара Загора, бул. “Цар Симеон Велики” № 107 от 8:30 до 12:30 часа и от 13:30 ч. до 17:30 ч., в срок до 10 дни от деня на публикуването на обявлението за конкурса.
- В случай, че документите се подават по електронен път, заявлението за участие в конкурса и декларацията на лицето за неговото гражданство, както и обстоятелствата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Документите се подават на адрес: [email protected]
- Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати до участие в конкурса, както и всички други съобщения свързани с конкурса ще се обявят на интернет страницата на Община Стара Загора - https://www.starazagora.bg/bg/konkursi-i-obyavleniya-za-rabota .