Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Административно-стопански дейности
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Стара Загора, гр. Стара Загора,
Код за междуселищно избиране: 042
Телефон за връзка: АБ Запад (042) 603 175, АБ Център (042) 602 859, АБ Железник (042) 277 176, АБ Изток (042) 268 072, АБ Зора (042) 690 006, АБ Кольо Ганчев (042) 607 093
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, От понеделник до петък. Обедна почивка от 12:30 ч. до 13:30 ч.
Услугата може да бъде заявена в Административните бюра по райони.
АБ „Запад” – ул. „Княз Александър Батенберг” № 19;
АБ „Център” – ул. „Хаджи Димитър Асенов“ № 22;
АБ „Железник” – ул. „Младост” № 29;
АБ „Изток” – ул. „Ангел Кънчев” № 70;
АБ „Лозенец” – кв. „Лозенец”, площад „Победа”;
АБ „Зора” – кв. Зора, ул. „Камчия” № 3;
АБ „Кольо Ганчев” – кв. Кольо Ганчев, ул.„Българско Възраждане” № 21.
Подаване на Заявление за регистрация на сдружение на собствениците Услугата може да бъде заявена в Административните бюра по райони.
Работно време: 08:30-12:30 ч. и 13:30-17:30 ч.
Административно бюро „Запад” – ул. „Княз Александър Батенберг” № 19
Административно бюро „Център” – ул. „Хаджи Димитър Асенов“ № 22
Административно бюро „Железник” – ул. „Младост” № 29
Административно бюро „Изток” – ул. „Ангел Кънчев” № 70
Административно бюро „Лозенец” – кв. „Лозенец”, площад „Победа”
Административно бюро „Зора” – кв. Зора, ул. „Камчия” № 3
Административно бюро „Кольо Ганчев” – кв. Кольо Ганчев, ул.„Българско Възраждане” № 21
Необходими документи:
- Заявление за регистрация на сдружение на собствениците по чл. 29, ал. 1 от ЗУЕС
- Списък на собствениците, участващи в сдружението, с трите им имена и адреса в етажната собственост
- Копие от протокола на учредителното събрание, заверено с полагане на надпис "Вярно с оригинала" от председателя на управителния съвет (управителя)
- Копие от приетото споразумение, заверено с полагане на надпис "Вярно с оригинала" от председателя на управителния съвет (управителя)
- Нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението
Издаване на Удостоверение за регистрация на сдружение на собственицитеСъгласно чл. 29 от ЗУЕС, председателят на управителния съвет (управителят) в 14-дневен срок от провеждане на учредителното събрание подава заявление за вписване на сдружението в публичен регистър в административното бюро по местоживеене.
Съгласно чл. 44 от ЗУЕС, Община Стара Загора създава и поддържа публичен регистър на сдруженията на собствениците в сгради в режим на етажна собственост.
В регистъра се вписват наименованието на сдружението, адресът, срокът, за който е учредено, предметът на дейност, представените идеални части в сдружението, имената и адресът на членовете на управителния съвет (управителя) и начинът на представителство.
Съгласно чл. 46а от ЗУЕС, Община Стара Загора издава удостоверение за регистрация на сдружение на собствениците.
Уведомяване за промени в обстоятелствата, вписани в регистъра на сдруженията на собственицитеСъгласно чл. 9 от Наредбата, председателят на управителния съвет (управителят) на сдружението на собствениците подава уведомление в административното бюро по местоживеене за всяка промяна в обстоятелствата. Уведомяването се извършва в 14-дневен срок от настъпване на промяната. Към уведомлението се прилагат документи, удостоверяващи промяната.
В 7-дневен срок от получаване на уведомлението по чл. 9, Община Стара Загора отразява промените в регистъра. След отразяване на промяната се издава ново удостоверение за регистрация, със същия регистрационен номер, с датата на първоначалното вписване и датата на изменението, с отразената промяна. Новото удостоверение се предоставя на сдружението след връщане на старото и вече неактуално удостоверение.