Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Административно-стопански дейности
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Стара Загора, гр. Стара Загора,
Код за междуселищно избиране: 042
Телефон за връзка: АБ Запад (042) 603 175, АБ Център (042) 602 859, АБ Железник (042) 277 176, АБ Изток (042) 268 072, АБ Зора (042) 690 006, АБ Кольо Ганчев (042) 607 093
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, От понеделник до петък. Обедна почивка от 12:30 ч. до 13:30 ч.
Услугата може да бъде заявена в Административните бюра по райони.
АБ „Запад” – ул. „Княз Александър Батенберг” № 19;
АБ „Център” – ул. „Хаджи Димитър Асенов“ № 22;
АБ „Железник” – ул. „Младост” № 29;
АБ „Изток” – ул. „Ангел Кънчев” № 70;
АБ „Лозенец” – кв. „Лозенец”, площад „Победа”;
АБ „Зора” – кв. Зора, ул. „Камчия” № 3;
АБ „Кольо Ганчев” – кв. Кольо Ганчев, ул.„Българско Възраждане” № 21.
Вписване на сдруженията на собствениците в общинския регистър
Административната услуга се предоставя от:
Отдел „Административно-стопански дейности“
Необходими документи:
- Заявление за регистрация на сдружение на собствениците по чл. 29, ал. 1 от ЗУЕС
- Списък на собствениците, участващи в сдружението, с трите им имена и адреса в етажната собственост
- Копие от протокола на учредителното събрание, заверено с полагане на надпис "Вярно с оригинала" от председателя на управителния съвет (управителя)
- Копие от приетото споразумение, заверено с полагане на надпис "Вярно с оригинала" от председателя на управителния съвет (управителя)
- Нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението
Начин на заявяване на услугата:
1. Лично в сградата на Община Стара Загора, бул."Цар Симеон Велики" № 107 – партер изток, стая № 1
Телефон: (042) 614 601
Работно време: 08:30-12:30 ч. и 13:30-17:30 ч.
Срок за предоставяне на услугата: 14 дни
Начин на получаване на резултата от услугата:
1. Лично в сградата на Община Стара Загора, бул."Цар Симеон Велики" № 107 – партер изток, стая № 1
Телефон: (042) 614 601
Работно време: 08:30-12:30 ч. и 13:30-17:30 ч.
Председателят на управителния съвет (управителят) на сдружението на собствениците в 14-дневен срок от провеждане на учредителното събрание внася в Община Стара Загора заявление за вписване на сдружението в регистъра по чл. 47а, ал. 1, т. 2, буква "а".
Община Стара Загора има задължение да въведе информацията в регистъра на етажната собственост в 14-дневен срок от получаване на заявлението за вписване.
В регистъра се вписват наименованието на сдружението, адресът, срокът, за който е учредено, предметът на дейност, представените идеални части в сдружението, имената, електронните адреси и административните адреси на членовете на управителния съвет (управителя) и начинът на представителство.
След вписване в регистъра по чл. 47а, ал. 1, т. 2 Община Стара Загора издава удостоверение за регистрация на сдружението.
Председателят на управителния съвет (управителят) на сдружението на собствениците уведомява Община Стара Загора за всяка промяна в обстоятелствата, подлежащи на вписване. Уведомяването се извършва в 14-дневен срок от настъпване на промяната. Към уведомлението се прилагат документи, удостоверяващи промяната.
В 7-дневен срок от получаване на уведомлението, Община Стара Загора отразява промените в регистъра. След отразяване на промяната се издава ново удостоверение за регистрация със същия регистрационен номер, отразяващ датата на регистрация на сдружението и датата, на която е вписана промяната на обстоятелството. Новото удостоверение се предоставя на сдружението след връщане на старото и вече неактуално удостоверение.