Правно основание
Наредба за реда и условията за поставяне и премахване на преместваеми обекти и елементи на градското обзавеждане на територията на Община Стара Загора
Необходими документи
- Заявление за издаване на разрешение за предоставяне на общински терен за провеждане на обществени мероприятия
- Схема за поставяне на преместваем обект, одобрена от главния архитект
- Декларация за регистрация
- Изрично пълномощно с нотариална заверка на подписа - в случаите, когато заявлението се подава от пълномощник
- Визуализация на обекта
- Декларация за премахване на обекта, след изтичане на срока за ползване
Срок за предоставяне на услугата - 10 дни
Такса - няма
Подаване на гише
Услугата може да бъде заявена в Административните бюра по райони.
Работно време: 08:30-12:30 ч. и 13:30-17:30 ч.
Административно бюро „Запад” – ул. „Княз Александър Батенберг” № 19
Административно бюро „Център” – ул. „Хаджи Димитър Асенов“ № 22
Административно бюро „Железник” – ул. „Младост” № 29
Административно бюро „Изток” – ул. „Ангел Кънчев” № 70
Административно бюро „Лозенец” – кв. „Лозенец”, площад „Победа”
Административно бюро „Зора” – кв. Зора, ул. „Камчия” № 3
Административно бюро „Кольо Ганчев” – кв. Кольо Ганчев, ул.„Българско Възраждане” № 21